انتخاب وب سایت مورد نظر :

دسترسی سریع :

اهداف اختصاصی کمیته

 

·      اجرای استانداردهای حقوق گیرندگان خدمت ( منشور حقوق بیمار،9 راه حل ایمنی بیمار و ...)

·      نظارت اخلاقی روند مراقبتهای پزشکی و فرآیندهای جاری مرکز (بهبود درد و رنج، هزینه های تحمیل شده به بیماران و اخذ رضایت آگاهانه، مراقبت از بیماران در حال احتضار- بیماران فوت شده، ترخیص با میل شخصی و ...)

·      پایش اخلاق حرفه ای و  سازمانی در بیمارستان(هر دو سال یکبار)

·      فعالیتهای آموزشی و ترویجی شامل برگزاری سخنرانی، کارگاه و راندهای بالینی، دوره های بازآموزی و جلسات گفتگو میان پرسنل، بیماران و همراهان جهت توانمندسازی ارائه دهندگان خدمات سلامت در لحاظ کردن مسائل اخلاقی

·      بکارگیری و اجرای آیین نامه  و دستورالعمل های مرتبط با طرح انطباق در تمام واحدهای بیمارستان

·      پیشنهاد راهکارهای اجرایی در نحوه ارائه خدمات سلامت از منظر اخلاقی و حفظ حقوق بیمار

·      مشاوره اخلاقی در موارد بحث انگیز (مانند ارائه یا توقف درمانهای حمایت حیات و...)

·      اعتلای سطح اخلاق پزشکی در سطح کارکنان ( اقدامات بیمارستان در خصوص اخلاق پزشکی)

·      تدوین آیین نامه در خصوص محورهای مختلف درگیر با مسائل اخلاق

·      نظارت بر عملکرد نظام رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات و پیگیری موارد مطروحه

·      ایجاد خط ارتباطی و پاسخگویی در زمینه امور مرتبط با اخلاق پزشکی

·      بررسی طرح های پژوهش و تطابق آن  با در نظر گرفتن کد های اخلاق پژوهش

·      برگزاری کارگاههای اخلاق حرفه ای و روش تحقیق و داوری مقالات

·      ارتقاء سالیانه رتبه پژوهشی مرکز از طریق حمایت و توسعه پژوهش های بنیادی و کاربردی 

·       ارتقاء و گسترش بانکهای اطلاعاتی در زمینه اخلاق پزشکی و تسهیل دسترسی اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و پرسنل به منابع الکترونیک

·      آموزش، اجرا و رعایت کلیه دستورالعملهای ابلاغی از سوی سازمان های بالادستی مربوط به این کمیته (وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی)

·      آماده سازی و ارائه گزارش تحلیل ریشه ای نارضایتی بیمار، خانواده و کارکنان

 

وظایف و اختیارات کمیته

 

1.       هماهنگی و پیگیری اجرای استانداردهای حقوق گیرنده خدمت و رعایت اخلاق حرفه ای (شامل تمامی گروه های پزشکی و پیراپزشکی و کارکنان بالینی)

2.       آموزش مباحث مربوط به حقوق گیرندگان خدمت و اخلاق پزشکی به تمام گروه های پزشکی و پیراپزشکی و کارکنان بالینی بیمارستان (شامل آموزشهای مفهومی و کاربردی در زمینه رعایت موارد مذکور) 

3.       بررسی و شناسایی مشکلات موجود در زمینه حقوق گیرندگان خدمت و ارائه راهکارهای مناسب

4.       فراهم‌سازی زمینه مناسب جهت تحقق حقوق گیرندگان خدمت در بیمارستان

5.       اطلاع‌رسانی در خصوص کلیه خدمات قابل ارائه و فرآیندها به نحو مطلوب و مناسب به بیماران

6.       پاسخگویی به سوالات و چالش های اخلاقی گروه های پزشکی و پیراپزشکی و کارکنان بالینی

7.       رضایت‌سنجی از بیماران و مراجعین و تلاش در جهت ارتقاء رضایت گیرندگان خدمت

8.       بررسی شکایات ثبت شده در کمیته و ارائه راهکارهای اصلاحی

9.       پیگیری اجرای استانداردهای اعتباربخشی مرتبط

10.   تصمیم‌گیری در خصوص تشویق و تنبیه کارکنان در خصوص مسایل اخلاق حرفه ای




indian sex video italiano porno malay porn video peliculas porno malay porn xxx porno